Nu tijdelijk gratis verzending t/m 30 september voor zendingen binnen Nederland.

Je hebt geen artikelen in je winkelwagen.

Retourneren

Voldoet een product toch niet helemaal aan je verwachtingen en wil je deze retour sturen of ruilen? Dat kan, heel gemakkelijk! Je hebt een bedenktermijn van 30 dagen. Dit termijn gaat in op het moment dat je je product hebt ontvangen.

Hoe werkt het?

Volg voor het retour sturen van een bestelling de onderstaande simpele stappen:

Stap 1

Stuur een e-mail naar klantenservice@clevermediagroup.nl met de mededeling dat je je bestelling graag retour wilt sturen en vermeld hierbij je ordernummer. Geef vervolgens aan welke producten je graag retour wilt sturen, zodat wij weten welke producten wij hier kunnen verwachten. Na het melden van je retour via de mail, heb je nog eens 14 dagen om deze retour te sturen.

Stap 2

Binnen 24 uur ontvang je van ons een e-mail. Hierbij vind je in de bijlage het retourformulier, vul deze in en stop deze bij het pakketje in. Zo weten wij van wie het retour afkomstig is, om welke bestelling het gaat en wat er met het retour moet gebeuren. Sluit je pakketje goed af.

Tevens ontvang je van ons een e-mail met daarin de mogelijkheid een retourlabel te downloaden. Om je tegemoet te komen gelden hiervoor goedkopere prijzen. De prijzen voor het downloaden van een retourlabel binnen Nederland zijn:

  • Pakket € 3,95 (i.p.v. € 6,95)
  • Brievenbuspakje+ € 2,95 (i.p.v. € 4,35)

Wil je je pakketje vanuit een ander land naar ons retour sturen? Dat kan. Ook dan komen we je tegemoet. Voor het retour sturen vanuit België, betaal je slechts €9,95. Retour sturen vanuit een ander land? Neem dan even contact op met onze klantenservice op klantenservice@clevermediagroup.nl, zodat we je ook dan kunnen helpen.

Open vervolgens het linkje ‘Print uw retourlabel’ en doorloop de korte stappen. Hierbij geef je je e-mailadres op en betaal je het bedrag voor de retourzending. Je kunt nu het retourlabel downloaden, afdrukken en op de doos plakken.

Zorg ervoor dat de producten die je retour wilt sturen compleet, onbeschadigd en voorzien van originele labels en verpakkingen zijn. Uiteraard kun je een product thuis testen, maar houd er rekening mee dat je hier dan zorgvuldig mee omgaat.

Stap 3

Je kunt het pakketje afgeven bij een PostNL servicepunt. Let op: omdat je dus al een retourlabel op de doos hebt geplakt, hoef je hier niet nogmaals voor verzendkosten te betalen.

Zodra het pakketje bij ons is ontvangen, zullen wij deze controleren. Is het toch niet helemaal gelukt het product in goede staat terug te sturen? Dat kan natuurlijk gebeuren, om wat voor reden dan ook. Om je een duidelijk beeld te geven, bij het controleren van een retour houden wij de volgende stappen aan:

Status Terugbetaling
Product is in nieuwstaat, compleet, onbeschadigd en voorzien van originele labels en verpakkingen. Volledige terugbetaling (100%)
Verpakking mist of is beschadigd, maar product is in uitstekende staat (bruikbaar). Gedeeltelijke terugbetaling (75%)
Kleine beschadigingen / gebruikerssporen aan het product, maar het product is nog bruikbaar. Gedeeltelijke terugbetaling (50%)
Grote beschadigingen of vermissing van delen van het product, dus het product is onbruikbaar. Geen terugbetaling (0%)

MELD JE NU AAN! En maak kans op een scala XL kortingscode van € 20,-

[x]
Wij gebruiken cookies om het winkelen bij Buitenverlichtingzaak.nl gemakkelijk te maken.
Als je verdergaat op onze website gaan we ervan uit dat je dat goedvindt. Bekijk onze cookiepagina
Buitenverlichtingzaak.nl maakt gebruik van cookies